logo
Post Reply 

Thread Rating:
  • 1 Votes - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Det är jag som är Axel
Det är jag som är Axel 10-04-2011, 01:11 AM
Post Oi!
Det är jag som är Axel. Några av er har säkert märkt att att jag är med och lirar ibland. Jag gör inte så mycket väsen av mig. Det beror främst på att jag inte kör med headset. Jag spelar nästan uteslutande när min tjej (eller fru borde jag säga eftersom jag gifte mig i somras) pluggar eller sover, så jag kommer nog tyvärr fortsätta så. Jag hajjar att jag kanske inte är den optimala team-medlemmen men jag tycker det är kul att köra med er och hakar gärna på om det finns plats. Se på mig som stum : ) Hoppas ni är ok med det, och jag fattar som sagt om jag ibland inte blir inbjuden.

Eftersom jag inte kan snacka in-game så är väl en kort presentation på sin plats:
Jag är 29 år, bor i Stockholm och jobbar som grafisk designer på en reklambyrå. Jag är hyfsat ny på FPS-spel. Har i princip bara lirat Bc2 online. Gillar inte känslan i de flesta andra. Om jag inte spelar spel så jobbar jag antagligen, eller så dricker jag öl med vänner.

Nu har jag börjat vänja mig vid Bf3 och gillar det mycket. Hoppas bara att Dice rättar till de värsta buggarna innan release. I väntan tills dess ska jag försöka undvika att spela sönder Operation Metró.

Vi ses på andra sidan.
Peace!
//Axel

Find all posts by this user
Quote this message in a reply
RE: Det är jag som är Axel 10-04-2011, 01:31 AM
Post Välkommen Axel, kul att du hittade hit så vi får lära känna dej oxå Smile

Ps. Du vet väl att det finns en chat längst ner på forumets startsida? Ds.

Signature [Image: Doffe79.png]
Visit this user's website Find all posts by this user
RE: Det är jag som är Axel 10-04-2011, 01:31 AM
Post Trevligt att få veta vem du är. Välkommen till JFF. Smile

Signature [Image: ps3_nahlbom.png]
Find all posts by this user
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)