logo
Poll: Kommer du att köra HC eller SC i BF3?
HC!
SC!
Båda!
[Show Results]

Post Reply 

Thread Rating:
  • 1 Votes - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HC eller SC?
HC eller SC? 09-20-2011, 07:46 PM
Post Vi är ju en aning splittrade i dagens läge när vi spelar BFBC2 vad gäller hardcore eller softcore. Är lite tråkigt att inte alltid kunna köra ihop.

För egen del är det i stort sett bara HC som gäller, hur är det för er andra?

BF3 lär väl ha ett HC läge också, vore kul om så många som möjligt kunde gå med där! Smile

Find all posts by this user
Quote this message in a reply
RE: HC eller SC? 09-20-2011, 08:30 PM
Post Det beror väl på hur mycket HC suger i BF3. BFBC2 suger det ju hårt att man inte kan använda flera vapens standardsikten utan skjuter från höften.

Så jag kan nog inte svara förrän jag testat ordentligt men troligtvis kör jag båda för att kunna lira med alla.

Signature [Image: Doffe79.png]
Visit this user's website Find all posts by this user
RE: HC eller SC? 09-20-2011, 08:45 PM
Post Hmm men vad spelar det för roll, då får man väl höfta dom då! Har aldrig tänkt på det, vilka vapen är det? Det suger hårt med spotning och karta i SC. För att inte snacka om hur mycket en fiende tål. Verkligt? Knappast.

Signature [Image: BeemerDream.png]
[Image: ps3_BeemerDream.png]
RE: HC eller SC? 09-21-2011, 06:48 AM
Post Stationära Heavy Machinguns har järnsikte man inte får använda i BC2. Lite fult.
Men jag kommer nog att sikta på att lira HC. Jag gillar det. Är det apsvårt så får jag träna mer Smile

Signature [Image: swemachine.jpg]
RE: HC eller SC? 09-21-2011, 09:20 PM
Post Jag föredrar väll variation för få ut det mesta av spelet och spelarna så det inte ska bli tråkigtSmile

Signature [Image: Bassee97.png]
RE: HC eller SC? 09-21-2011, 09:53 PM
(09-21-2011 06:48 AM)SweMachine Wrote:  Stationära Heavy Machinguns har järnsikte man inte får använda i BC2. Lite fult.
Men jag kommer nog att sikta på att lira HC. Jag gillar det. Är det apsvårt så får jag träna mer Smile

Ok, det kan jag väl köpa då, men hur ofta använder man dom ? Det är ju bara o skjuta lite så lär man sig ju. Nä fy fan får nog börja lira SC. NOT!!! Skämt åtsido, så illa kan det väl inte vara så man väljer att köra SC för det. Eller?

RE: HC eller SC? 09-21-2011, 11:23 PM
Post Jo nä! Jag föredrar HC över allt egentligen. Men jag lirar båda. Det brukar gå ungefär lika bra. Men det svåra är att prestera bra om man tvärbyter till SC från HC. ^^

Signature [Image: swemachine.jpg]
RE: HC eller SC? 09-22-2011, 05:58 PM
Post Jag har läst att zh1nt0 har sagt att det ska va "friendly fire" på softcore Exclamation

Signature [Image: Bassee97.png]
RE: HC eller SC? 09-28-2011, 09:46 AM
Post Jag kör BARA SC då jag använder mig av kartan så mycket när jag spelar. Blir galen när man inte ser den.

Signature Chris

[Image: SWEDEN_clund_.png]
RE: HC eller SC? 10-09-2011, 10:52 AM
(09-28-2011 09:46 AM)SWEDEN_clund_ Wrote:  Jag kör BARA SC då jag använder mig av kartan så mycket när jag spelar. Blir galen när man inte ser den.

Kartan? Trodde alla kunde kartorna utantill. Eller menar du så att du vet var fienden är? Fjantigt att se fienden på en liten karta eller en löjlig orange trekant över fiendens huvud!!! Men smaken är ju som baken. Jag tittar på spelet inte på en löjlig karta.[/u]

RE: HC eller SC? 10-09-2011, 12:10 PM (This post was last modified: 10-09-2011 12:20 PM by SWEDEN_clund_.)
Post Med detta så tar jag det som att du anser att jag är löjlig då eller? Jag har spelat med den som hjälpmedel sen 2002 då de första kom, Jag använder den bla mycket till att tex se vart det ligger skadade för att hjälpa dem. Finns en anledning till att den finns å jag spelar ju inte genom bara den utan den är ett hjälmedel. Det är ungefär som att använda bakaspegeln i bilen. Du tänker inte på den men ögonon går dit ändå för att ha full koll på läget eller e det löjligt åxå? Du bara tittar rakt fram å kör på? Du får självklart tycka vad du vill men förlöjliga inte medlemmar här för det. Räcker å skriva att du helt enkelt inte gillar det å inte kör med det.

Signature Chris

[Image: SWEDEN_clund_.png]
RE: HC eller SC? 10-09-2011, 12:46 PM
Post Jag spelar BARA HC då jag tycker det är mer verkligt utan karta. När jag spelar bilspel är det ju backspegel i bilen, precis som i verkligheten. Tänk vad fantastiskt om man hade en sån karta så man såg var alla skadade var, i verkligheten. Du är ju inte ensam om att spela SC så det var inget riktat just mot dig, sorry om du tog det personligt.

RE: HC eller SC? 10-10-2011, 12:23 AM (This post was last modified: 10-10-2011 12:24 AM by nahlbom.)
Post Ja det är två helt olika spelstilar båda med sin charm.
Det är kul med spelare från båda sidor tycker jag. Det bästa är att spela bad copany2 med er
På kvällarna oavsett. Det är kul att spela HC ibland med. Är lite mer verklighetstroget. Game on killar Smile

Signature [Image: ps3_nahlbom.png]
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)