logo
Post Reply 

Thread Rating:
  • 1 Votes - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Handkontroll eller annat?
RE: Handkontroll eller annat? 01-24-2012, 08:11 PM
Post Endast jag som tycker att mus+tbord är klassat som fusk? Tongue

Och då menar jag att det ger ett grymt övertag jämnfört med kontroll.

Find all posts by this user
Quote this message in a reply
RE: Handkontroll eller annat? 01-28-2012, 04:51 PM (This post was last modified: 01-28-2012 04:54 PM by frodrick.)
(01-24-2012 08:11 PM)Coffi Wrote:  Endast jag som tycker att mus+tbord är klassat som fusk? Tongue

Och då menar jag att det ger ett grymt övertag jämnfört med kontroll.

frågan som stötts å blötts sen hitlers era =)

är man inte van med annat än TVspel är man kung på handkontroll och kass på mus å tb och såklart tvärt om.

jag har innerligt förskt att lära mig handkontroll men kan inte på nåt sätt få in finliret, blir det närstrid så far siktet högt å lågt förutom där det ska vara, och då har jag lirat FPS med HK säkert över 2000 timmar, så jag tror inte det går att bli bra på handkontroll för alla.

då jag är en en gammal PC FPS hund så sitter det i ryggmärgen med mus och tangentbord, men även om jag skulle köra med MUS å TB på PS3 kommer jag nog aldrig upp i tex EmilAkaKingens poäng som kör med HK. dock så är det inputlagg och på PS3 funkar det kasst med mus å tb dels pga inputlagget och sen att köra fordon.

så att folk spelar med det som passar dom bäst är inte fusk enligt mig. kalla det för fusk är som att kalla en kille i rullstol möter mig i ett 100meterslopp för fuskare bara för han anväder rätt verktyg för att han ska ta sig i mål.

kass liknelse men lite så ser jag på tvspelande. för inte skulle någon kalla en PC spelare som kör med handkomtroll på PC en fuskare om han ägde med den?

men jag tragglar som fan med att lira handkontroll för att kanske nångång om 1000 år klara mig utan mus å tb Big Grin

Signature [Image: frodrick.png]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)