logo
Post Reply 

Thread Rating:
  • 1 Votes - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Målet med JFF
Målet med JFF 10-24-2011, 02:00 PM
Post Tjenare alla glada JFF'are, Jag tänkte bara lägga upp lite tankar, strategier och idéer.

Mitt mål med JFF är att så många som möjligt ska lira i samma match och i samma lag, alla tycker inte att alla spellägen är lika roliga så att det blir en uppdelning är omöjligt att undvika men i huvudsak så är tanken iallafall att JFF'are ska vara i flock.

Lite fakta om BFBC2 (som många redan vet men för de som inte vet/kan):
1. från menyn kan man kan joina på vänner så länge det finns plats på servern.
2. i spelet kan man joina på vänner om det finns plats i squaden, är vännerna i motsatt lag måste de ha plats i squaden och i laget. Man joinar genom att trycka på start, välja squads och sedan invite friends, välj en vän i matchen och tryck trekant.
Kan man inte joina så är det fullt i squaden, skicka då ett meddelande om du vill ha sällskap.
3. om jag eller nån annan skickar massor med invites när du är i motståndarlaget så betyder det förmodligen: "det finns plats i vårt lag nu, hoppa över" (självklart kan vi spela mot varandra ibland oxå men vitsen med JFF är att vi ska spöa andra Wink )

Uppdaterar med fakta om BF3 så fort vi vet något om det.

Det är jag Doffe79 eller Nahlbom som oftast startar lagspelen, har ni önskemål om andra spel, skicka meddelande eller kom in i spelet och prata med oss.

Saknar man headset är det större risk att man blir ensam eftersom det är en del av strategin att kunna kommunicera med varandra för att öka chanserna att vinna.

Headset behöver inte kosta en förmögenhet utan finns från ca 100 kr, kika på Prisjakt

Säg vad ni tycker å tänker!

//Doffe

Signature [Image: Doffe79.png]
Visit this user's website Find all posts by this user
Quote this message in a reply
RE: Målet med JFF 05-22-2012, 12:13 PM
Post Hej alla trogna medlemmar!

Som ni har märkt så har JFF gått från renodlad BF3 Clan till en bredare gamingcommunity.
Jag hoppas att ni inte ser detta som en nackdel och vill att alla forstätter sina aktiviteter som vanligt.

Är ni ett gäng som aktivt spelar något annat spel så säg bara till så ordnar jag ett forum till er.

Om någon har intresse av att hjälpa till med sammanhållningen i någon kategori så skriv ett pm till mig.

Min förhoppning är att vi kan upprätthålla en sammanhålning i klanen även om jag inte är lika aktiv i BF3 för tillfället, för "i'll be back".

Mvh
Doffe

Signature [Image: Doffe79.png]
Visit this user's website Find all posts by this user
RE: Målet med JFF 05-29-2012, 10:36 AM
Post Kul med lite bredare game community sen är det bara tråkigt med ett tomt ts

Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)