logo
Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skyrim -Vem är du?
Skyrim -Vem är du? 11-27-2011, 10:48 AM
Post Eftersom många nu har nötat på Skyrim så tänkte jag att ja tar allt o tar denna tråden från Fz och slänger in en här ocksåSmile

Den här tråden är till för att presentera din karaktär med en bild och berätta vem han/hon är. Levels, stats, ja, siffror och sånt är inte lika viktigt, främst ska vi utröna vem ditt alter ego är.Angel

Signature [Image: Ragzer.png]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
RE: Skyrim -Vem är du? 11-27-2011, 06:05 PM
Post Nord på lvl 33. En storjävla skäggig gubbe. Ledare på Thieves guild, Mages collage och snart ledare i campanions.
Mainstoryn är i stort sett avklarad, förutom att jag inte kan...

*Spoileralert*

....döda paarthurnax i slutet. Bladesmedlemmarna vill ju att drakjäveln ska dö, men jag har inte på något sätt kunnat döda den.

Signature [Image: swemachine.jpg]
RE: Skyrim -Vem är du? 11-27-2011, 09:26 PM
Post Själv så är man En Breton på lvl 23 som ser fan ut som en munk! bortsett från håret då. Han har försökt o ge sig in på Mages collage men efter att dräpt en av dom nya lärjungarna (Dödade katten) så kände jag för o lämna stället och lära mig klubbteknik istället med lite destruction. Har även slutfört alla uppdrag för companions och just för tillfället är jag ute o letar efter alla draenic rustningarna som ska tydligen smiska sönder! (Fått endast en del, nämligen hjälmen)

------

Kommer säkert på mer men förtillfället får detta räcka Smile

RE: Skyrim -Vem är du? 11-27-2011, 09:35 PM
Post Lär dig lite om blacksmithing. Gör din egna daedric armor och vapen Big Grin

RE: Skyrim -Vem är du? 11-28-2011, 06:41 PM
Post Kul tråd killar. Ett skit kul spel. Smile readguard lv45. Snart hus i alla städer o ledare i allt utom för tjuvarna. Kommer väl dit med.
Game On

Signature [Image: ps3_nahlbom.png]
RE: Skyrim -Vem är du? 11-28-2011, 08:38 PM (This post was last modified: 11-28-2011 08:39 PM by TozT.)
(11-27-2011 09:35 PM)SweMachine Wrote:  Lär dig lite om blacksmithing. Gör din egna daedric armor och vapen Big Grin

Haha njaaa min göbbe är lite mer den som inte orkar slå o hamra och försöker istället att banka ner ödlorna istället! Big Grin mene ska ge han ett försök! Kommer bli kewl o smitha lite iron som jag har max användning utav Big Grin haha
(11-28-2011 06:41 PM)nahlbom Wrote:  Kul tråd killar. Ett skit kul spel. Smile readguard lv45. Snart hus i alla städer o ledare i allt utom för tjuvarna. Kommer väl dit med.
Game On

Haha fan jag hade tänkt mig lite mer Roleplay storywrite utav dej nahlbom! Big Grin Hur mye % haru klarat av egentligen?

RE: Skyrim -Vem är du? 11-28-2011, 09:46 PM
Post Tjuvarnas guild har uppdrag som är riktigt intensiva. Det innehåller spänning och action Big Grin

Post Reply 

Forum Jump:

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)